“Stick to the facts” – Wyborcza.pl run for the presidential elections

satinfo24.pl 2 days ago

„Gazeta Wyborcza” przygotowała wyjątkową ofertę prenumeraty cyfrowej, która ma na celu wspieranie świadomych decyzji wyborczych. W czasach, gdy media społecznościowe pełne są półprawd, fake newsów i manipulacji polityków, „Gazeta Wyborcza” niezmiennie stawia na rzetelność i sprawdzone informacje i zachęca do dzielenia się dostępem do subskrypcji, tak, aby jak najwięcej osób miało dostęp do jej treści.

W ramach działań pod hasłem „Kup 3 za 1 i podziel się faktami” Wyborcza.pl zachęca do skorzystania z możliwości dzielenia się prenumeratą z dwiema wybranymi osobami. Opcję podzielenia się dodatkowymi dostępami na wybory otrzymali też aktywni czytelnicy pakietu Premium Wyborcza.pl.

„Zachęcamy do podzielenia się subskrypcją z rodziną, znajomymi lub młodymi wyborcami, którzy po raz pierwszy będą mieli okazję głosować, by zapewnić dostęp do wiarygodnych źródeł, które pomagają lepiej zrozumieć mechanizmy polityczne, źródła finansowania partii oraz ich powiązania. Dzięki temu, każdy może podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje wyborcze” mówi Roman Imielski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego Wyborczej.

Dodatkowo, we współpracy z popularnymi na TikToku i Instagramie influencerami, „Gazeta Wyborcza” rozda 30 000 bezpłatnych dostępów skierowanych do młodej publiczności. To szczególnie ważne dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z wyborami.

Z myślą o najbardziej zaangażowanych czytelnikach, „Gazeta Wyborcza” wprowadza nowy Pakiet Ambasadorski, który łączy prestiż z wyjątkowymi korzyściami. Sto pierwszych osób, które zdecydują się na jego zakup, otrzymają tytuł „Ambasadora lub Ambasadorki Gazety Wyborczej” oraz dożywotnią prenumeratę cyfrową i wyjątkowe przywileje, m.in. udział w kameralnym powyborczym spotkaniu z Adamem Michnikiem, zaproszenia na eventy i wizyta w redakcji „Gazety Wyborczej”.

To kolejne działania redakcji, mające na celu przybliżenie czytelniczkom i czytelnikom tematyki wyborów i zachęcenie wszystkich do skorzystania ze swojego prawa do głosowania. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w internecie (portale Grupy Agora, sieć reklamowa Meta, Google), na nośnikach outdoor (AMS) oraz w prasie.

foto, źródło. Agora

Read Entire Article